تربیت یزد گل کاشت و بالاخره رنگ برد را دیدیم 

سید مرتضی ترنجی

یزدفردا :شاید حتی خوش بین ترین طرفدار فوتبال در یزد هم نمی توانست به خود اجازه دهد وباور کند که تربیت یزد با چنین نتیجه ای کاوه تهران را که تا قبل از این بازی در رده چهارم جدول گروه اول لیگ دسته 1 قرار داشت را این چنین به توپ ببندد ومهمان خود را با 3 گل بدرقه کند .

تهرانی هایی که به قول خودشان برای گذراندن زنگ تفریح به یزد آمده بودند مات ومبهوت از اینکه از رکورد دار مساویهای لیگ که حتی از ضعیف ترین تیمهای حاضر در گروه امتیازی بیشتر از 1 را نگرفته بود این چنین شکست سختی را متحمل شوند .

وبسیار شادمان شدیم واشک شوق برگونه هایمان لغزید هنگامی که بالاخره رنگ برد را دیدیم وطعم شیرینش را چشیدیم . ودیدیم که نقطه ای روشن در دور دستها برایمان سو سو زد.

وشادمان شدیم هنگامی که تماشاچیان وفوتبال دوستان یزدی بالبانی خندان ورزشگاه را ترک میکردند ودر عین نا باوری به بازی وبازیکنان تیم آفرین میگفتند وتساوی ها وباختهای گذشته را هر چند موقت به فراموشی سپرده بودند .

ولی بازهم در اوج شادمانی ، نا خود آگاه وبه آرامی به خود گفتیم خدا کند این برد مانند برد مقابل شهرداری بندر عباس، شانسی نباشد و تربیت بر روی نوار برد قرار گرفته باشد . انشا اله

امید واریم تربیت یزد به ناکامی هایش پایان داده باشدوچند بازی باقیمانده را به مانند بازی مقابل کاوه مقتدرانه حاظر شود  و به تمام اما واگر ها حداقل در این فصل پایان دهد وخیال مردم دارالعباده را از سقوط به دسته پائین تر راحت کند .

تا  بعد


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا